דני דנון: "מאבק מדיני נגד כספי סיוע המועברים לחמאס"

"על האו"ם ועל ארגוני הסיוע לשים סוף לניצול של הכספים והמשאבים המגיעים אליהם על ידי חמאס" אמר השגריר דנון
איתי גדסי 1 Comment on דני דנון: "מאבק מדיני נגד כספי סיוע המועברים לחמאס"

בחודשים האחרונים נחשפו עדויות על העברת כספי סיוע בעזה לחמאס • עובד או"ם אף נעצר באשמה שפעל כ"מרגל" של חמאס בתוך ארגון או"ם • דנון היום באו"ם: "דורשים פיקוח על כסף ופיקוח על עובדים"

"על האו"ם ועל ארגוני הסיוע לשים סוף לניצול של הכספים והמשאבים המגיעים אליהם על ידי חמאס" אמר השגריר דנון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הודיע היום באו"ם על "מאבק מדיני נגד כספי הסיוע המועברים לידי חמאס בעזה". במסגרת התדרוך הסביר דנון, כי מידע מודיעיני של כוחות הביטחון הישראלים מצביע על מגמה מדאיגה של זליגת כספים המיועדים לצרכים הומניטאריים, לידי החמאס: "אנו יוצאים היום למאבק מדיני נגד מימון תשתית הטרור של חמאס על ידי כספים של ארגוני הסיוע", אמר דנון והוסיף: "לא נשקוט עד שהאו"ם וארגוני הסיוע יעקבו אחר כל דולר שעובר לרצועת עזה".

במסגרת התדרוך הציג דנון תרשים זרימה הממחיש את מנגנון הסטת הכספים לידי חמאס, והודיע כי פנה ישירות למזכ"ל האו"ם בדרישה להקמת מנגנוני בקרה לעצירת זליגת הכספים לידי חמאס. בנוסף, בעקבות מידע מודיעיני חדש אליו נחשף, הודיע השגריר דנון כי הוא פונה אל ארגוני סיוע מרחבי העולם הפועלים בעזה, בדרישה להקים מנגנוני בקרה ופיקוח בתוך הארגונים עצמם ולא לאפשר לחמאס להמשיך לנצל את הרצון לסייע לתושבי עזה, לקידום תשתית הטרור שלו.

כזכור, לאחרונה נחשף כי חמאס הקים "רשת מרגלים" בעזה שייעודה הוא הסתננות לארגוני הסיוע, קידום אנשיה לתפקידי מפתח והסטה שיטתית של המשאבים לטובת פעילות הארגון. עוד נחשף כי החמאס משקיע מדי שנה כ-110 מיליון דולר לבניית מנהרות הטרור, והמודיעין הישראלי מראה קשר ישיר לשימוש במשאבים של ארגוני הסיוע על ידי חמאס.

"על האו"ם ועל ארגוני הסיוע לשים סוף לניצול של הכספים והמשאבים המגיעים אליהם על ידי חמאס" אמר השגריר דנון והוסיף: "צריכים לשים סוף לתופעה הפסולה שהקהילה הבינלאומית חושבת שהיא מממנת בניית חממות ובפועל הכסף הולך לחפירת מנהרות ורכישת נשק".

הודעתו של דנון על המערכה נגד הכספים המועברים לחמאס בעזה מגיעה על רקע העובדה כי בימים אלה, כמדי שנה, מתכנס פורום המדינות התורמות לרשות הפלסטינית. "ישראל מברכת על תרומת המדינות לרשות הפלסטינית ורואה בכך חשיבות רבה", אמר דנון.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם לא מי יעזור להם להרוג עוד ועוד חלילה?????